Bensum AA canım emziği bıraktırmazsan malesef konuşmada çok zorluk yaşanıyor . Benim yiğenimde 2 yaşında aynı senin ki gibi konuşmuyordu çocuk bi kere bile . Başka şehirde oturuyorlar ziyarete geldiler bize kız kardeşime dedim ki gel biz bu emziği bıraktıralım devamlı konuşalım zaten evde kalabalık alışır sonra eşim emziği aldı attı camdan aşağı bir iki ağladı ama sonra şakır şakır konuştu teyze diyemeyen çocuk ismimi söylüyor teyze bu ne bune diye herşeyi sormaya başladı sadece 1 ayda dene :)