Dil altı bağının gereğinden uzun olması konuşmaya engel oluyor, gerçi artık doğum sonrası hemen bakılıyor cerahlar tarafından yapılan kontrolde ama bu konuda bir probleminiz yok değil mi? Benim oğlumda vardı, kestirdik, onun için belki olabilir diye sorayım dedim.