edaozgur3434 Merhaba,ben sizinle bu konu hakkında konuşmak isterim ama her zamanki gibi post amacından sapmış. Kendi çocuğu ile kıyaslanmalar,ti ye almalar,yalancı duruma düşürmeye çalışmalar vs vs.. çok absürt.
Hemen hemen aynı durumu yaşıyoruz. Kabaca üstünden geçmek gerekirse,benim oğlum 33 aylık oldu. Hem zor, hem de çok kolaylıkları olan bir döneme hazır olun. Okul için iyi araştırma yapın. Fazla üstünde durup şimdilik canınızı boş yere sıkıp bunu da bebeğinize yansıtmayın.
Veee sizi anlamayacak insanlarla bu özel,güzel durumunuzu paylaşmayın.🤗