edaozgur3434 denver yapmış olabilirler. Ama bu yaş grubuna yapılacak testler dediğiniz gibi sadece gelişim testleridir. (Hem fiziksel hem nörolojik gelişim)
Tüzder kendi yetkin psikologlarıyla 2 yaş itibariyle gelişim testi yapıp, ‘potansiyel’ belirliyor ve çocugu kabul ediyor. ( Stanford, Leither gibi testler uyguluyorlar. ) Asıl üstün zeka teşhisiyse ancak 5-6 yaş civarında yapılan farklı testlerle konuyor.
Benim size tavsiyem panik yapmayın. Cocugu sıkmayın. Sadece destekleyin. Bu ülkede üstün zeka olmak bir süre sonra dezavantaja dönüşüyor malesef. Bilsem dışında destekli bir eğitim programı yok. Olanlar hep özel ve ciddi bütçelerle para tuzağına düşüp düşmediğinizi anlamanız zor.