edaozgur3434 ablamin oglu ustun zekali, 3.sinifa gidiyor, 4 yasinda okima yazma ogrendi, ki artik bir cok cocuk erken ogreniyor, yanlis hatirlamiyorsam iq testi yapildi olmasi gerekenin cok ustunde cikti,
1.siniftayken ogretmeni bilsem sinavina girmesini istedi, ( devlet tarafindan ustun zekali cocuklarin egitim gordugu okul bilsem okullari) ordaki sinavi kazandi, universite dahil bilsemde egitim alicak normal okulu disinda bilseme de gidiyor, ama biz ona sen ustun zekalisin cok zekisin falan diye pek soylemedik, kendini farkli hissetmesin diye, ama kafasi gercekten cok baska calisiyor insani sasirtiyorlar..