Hcrblt Sumeyra87 Yaaa,Dr ne diyo peki bu konuda neden bukadar kusuyomuş,çok sinir bozucu bı durum gerçekten🤷
Sumeyra87 Hcrblt en basindan beri normal dedi.kilo alimi iyi baska bi sikintisi yok diye.bakalim pandemiden dolayi cok sik kontrole cagirmiyor.6.ayda gidicez ozamanda sorucam bakalim ne diycek.
Sumeyra87 serap6155 yok bizimkinin burnundan kusmasi ufakken bikac kere oldu ondada sanirim burnu tikanmis ondan sebep.burnundan gelmiyor sukur.iste genelde ya emdikten sonra biraz sut kusuyor.yada sonradan araliklarla sulu kesik kesik seklinde kusuyor.
Sumeyra87 ikizbabymom yok canim kesik kesik arada su gibi.bazende emdikten sonra gaz cikarirken sut geliyor.
ikizbabymom Sumeyra87 o normal bazı bebekler fazla kusuyo benim oğlumda reflü vardı fışkırtarak kusuyodu
EzgiCpr [silindi] yenidoğan reflüsü dedi bize doktorumuz 4. Aydan sonra azalır dedi. Gerçekten faydasını gördük, fayda edebilir bebeğinize de
Tatlican Sumeyra87 kardesimin kizi 6aylik oldu kusma bitti denecek kadar azaldi ama tam bitmedi 6bittiginde sona erer inşallah sizinkiside onunkiside