DBaybars zeynepbalci Eskiler ilk doğduğunda sürerlermiş, bana sürmüşler bak hiç kıl tüy yok diyenler var ama bilemiyorum. Bende aldım kızıma da sürecektim ama vazgeçtim, epilasyona gönderirim büyüyünce diye düşündüm 🤷🏼♀️
zeynepbalci DBaybars evet çok duydum da ben de cesaret edemem miniğime şimdi her yeri kıl zaten bi aylık daha😅
Mom4775 Olric11 bence kuaförünüz müşterileri lazere kaçmasın diye öyle söylemiş. Bekarken gittim. Senelerdir aşırı rahatım. Hem gözenekler gitti hem kıllar.
Olric11 Mom4775 kendisi lazer yapıyor garanti vermiyor %100 kesin sonuç değil herkesin hormon yapısı farklı