Cascas19 Hanımlar bu yağı kullanıp faydasını gören oldu mu? İnternette sağlık bakanlığı yasaklamış vs diye birşeyler okudum eczacıya sordum satışımız yok ama öyle birşey duymadım dedi. Kullandıysanız hangi markayı önerirsiniz? Teşekkürler.
Mom084 Cascas19 ben 1 aydır kullanıyorum hem bacak hem kolda benim inatçı killarim şuan gözle gosulur şekilde azalma var ve bazı yerlerde çıkmaz oldu sadece kokusu pisnama kurtulcaksam yaparım valla 😁😁😁ben aktardan aldım adı tala
Cascas19 Olric11 evet onun içindi 🙄 8 aydır lazere gidiyorum özellikle genital bölgede %5 falan azalma oldu hala kazık gibi çıkmaya devam ediyor 🤦🏻♀️
Cascas19 Olric11 yapma ya 😔 ben de oğlum 1 yaşındayken başladım ama pek de bir etkisini göremiyorum işte 😔
Olric11 Cascas19 ancak menopoz döneminde biter. Kuaförum lazere sosyete ağdası der ☺️ Bitme garantisi yok
Cascas19 Olric11 yani çevremde yaptıran herkes memnun ilk sizden duydum böyle 🙈 zaten hiçbir lazer epilasyon uzmanı %100 garanti vermez ortalama değer %80 civarı oluyor. Beni duyan şaşıp kalıyor 🙈
Mom4775 Olric11 bence kuaförünüz müşterileri lazere kaçmasın diye öyle söylemiş. Bekarken gittim. Senelerdir aşırı rahatım. Hem gözenekler gitti hem kıllar.