Biz 5 buçuk aylıkken yaptırdık. Sünnetten sonraki 1 saat çok ağladı sonra uyudu gayet iyi geçti sonrası hiç bilmedi bile. karton bardak kullandım yapışma fln olmadı. 10 güne şişi fln indi. Her bebek farklı sonuçta illa çok zor geçer ağlar diye düşünmeyin. Biz rahat atlattık şükür inşallah siz de kolay geçirirsiniz. Furacin krem kullandık çok iyi geldi ve batikonla pansuman yaptık