Merhaba bir hafta önce sünnet ettirdik 4aylik ilk 2 gün huysuzlandi 3.gün calpolu kestim hiç ağlamadı 1 hafta doktorun verdiği kremi sürdüm kaka yaptıkça orayı suyla temizledim ve 3 gun karton bardak koyduk kolay atlattık şükür ama ben baya yoruldum bu süreçte