Kızımdada var iki kolundada malesef dermatit egzama dendi 😔 cildi çok kuru olduğu icin olduğunu söyledi dr ama bugun yumurta yedirdim yine biraz kizarmiş. Alerjik bir bebek deil normalde ki dr da öyle söylüyor. Vucuduna nemlendirici sürmemi ve cok sıcak duş yaptirmami söyledi. Bazen sönüyo bazen tekrar kızarıyor. Kiyafetlerinin sentetik ve cok sıcak tutucak seylerden seçmemek deterjanina kiyafetlerinin kimyasaldan tamamen arındığına dikkat edilmesi gerekiyormus. Geçmis olsun sizede genelde 1 yaşında kaybolduğu söyleniyor.