Ikrazumra19 merhaba canım🌸 inanır mısın su dünyada arabadan benim kadar korkanı yoktur, hayatta yapamayacagım tek şey araba sürmek derdim hep, eşim yalvarırırdı gel sana öğreteyim diye direksiyona bile dokunamazdım. Sonra bütün cesaretini topladım çocuğum olsa acil bir şey olsa eşim olmasa naparım diye diye karar verdim. Eşim işten geldikçe depriaj fren gaz, araba nasıl calısırı nasıl vites atılır diye öğretmenye çalıştı hep. Ben her gün öğrendiğim bir şeyi yazıyordum sürekli. YAZDIKLARIMI okuyan okuya kavradım çoğu şeyi ve başardım tabi ehliyete yazılacagım zaman pandemi çıktı gerçekten çok zevkli eğer arabanız varsa cabuk ÖĞRENİRSİN birde otomatik vistes araç tavsiye ederim daha kolay