Ikrazumra19 10 yıldır aktif araç kullanıyorum. 1 Perte çıkardığım araba, 6-7’de ufak çaplı kazam var ama araba kullanmak o kadar büyük özgürlük ve konfor ki bunlara rağmen vazgeçmedim. Perte çıkardıktan sonra bir daha araba kullanamam diye konuşup duruyordum iş, okul, ev koşturmacası arasında toplu taşıma hem çok vakit kaybettirip hem de yorunca 1 ayın sonunda ‘eveeeet ne zaman yeni araba alıyoruz?’ Demeye başladım.