Si_se_ta_be Umutkusu Bende onu beğendim ama fiyatı daha pahalıydı. Bu çimenlerde falan çok kayıyor sürekli düşüyor çocuk.
Si_se_ta_be Derinn97 Ewet ya bununda biraz ucu falan sert gibi adama söyledim ortopedik rahatsız etmez dedi keşke bez olanı alsaydım