Kızlar bı sandalet aldım hem serin olur hemde oğlum bahçede rahat rahat giyer diye ama gel gelelim ki altı kayıyor. Birde çok açık olduğu için rahat rahat yürüyemiyor cırt cırtlı çok kolay açılıyor düşerse falan Cırt cırti hemen açılır falan belki kullanan vardır diye açmak istedim postu kullanan varsa memnun mu değil mi merak ediyorum ona göre değiştirmek istiyorum.