Bende nuna ve neko switch var, ikisinden de çok memnunum, daha 20 günlükken kullanmaya başladım, alıştı baya içinde uyuyakalıyor. Nuna kullanım açısından çok pratik, bir defa ayarladıktan sonra sadece mıknatıslı olan düğmeleri kapatıyosunuz, gerçekten çok kolay takılıyor.