zeynepduha bi makas uap parmaklarını öyle vermeyi dene bakalım. Tazyiği kesmek için o şekilde yapılıyor diye duymuştum. Denemekte fayda var.
bir de başlarda benim de tazyikli gelirdi, doktor önce sağ meme ucun karşıya bakmasın hafif virgül gibi aşağıya eğilsin o zaman emzirirsen tazyik sorunu olmaz demişti. Ben yapamadım bunu pek ama aklınızda olsun