zeynepduha makas şeklinde tutup emziriyordum ağlıyordu tutmak istemiyordu çok cirpiniyordu bir kaç dakika sonra yorulup tutuyordu … sağ mememde öyle yapıyordu solda yapmıyordu ama sırf sağ memeyi terketmesin diye çabaladım çünkü sağ memede daha çok süt oluyordu çok şükür şimdi düzeldi…1 aylıktı öyle olmuştu yanlış hatırlamıyorsam 4 hafta değil 2 , 3 hafta sürdü bu sıkıntı