Yamanikomm her doktorun düşüncesi farklı demek ki..Ben sizinle paylaştım çünkü belki gazı vardır diye,kızım 2,750 doğdu eve çıkış kilomuz 2,650 şuan 4 aylıgız ve 6’950 kg çıktık geçen hafta ki kontrolde yani gelişimde bi sıkıntı yok..Benim kendi nacizane düşüncem fazla mama bebeği sıkar