Yamanikomm gazı vardır yüksek ihtimalle.Ben doktorumun bana vermiş olduğu saat periyodunu paylaşayım sizinle,ilk doğduğu hafta,saatte bir 30 cc,ondan sonra 2 saatte bir 60 cc
bebeğim 90 cc içmeye 3. Ayında başladı.
90 cc yi de 3 saatte bir veriyordum.
şimdi 4 ay olduk, 4 saatte bir veya 3 saatte bir 120 cc içiyoruz.Benim bebeğim gazlıydı doktorumuz o yüzden saatli ve cc ayarlı gitmemizi istedi,ve böyle yaptıgım zaman gerçekten daha rahat ettim diğer türlü formül mamalar çok sık verildiğinde mideyi sıkıştırıyor,çünkü bebeğinin midesi aydan aya büyücek😌