Defomm Deletedmom4440 geçenlerde bu konuyla ilgili bi muhabbet olmustu da bosanacak olan esler yapiyormus cocuklarin velayati anneye verilmesin diye falan. gercekligi varmi bilmiyorum ama
Mom987 Deletedmom4440 Ay tövbe 🙄 184 ara sen. Bir ara anneme de başkası adına randevu günleri saatleri mesaj geliyordu hiç tanımadığimiz biriydi hemde.
Birkizbiroglan Deletedmom4440 çok ilginç gerçekten 🙈😀😀 güldüm kusura bakma 😀 bilgim yok üstte kalsın 🙈
antropologanne Deletedmom4440 Bununla ilgili eczaneler birligine sikayetci olup dilekce vermeniz lazim.
AslihanElif Deletedmom4440 hamileyken takip edilmek gerekiyormuş benimle ilgilenmedikleri için maaşından kesmişler o yüzden giriş yapılmış 🥶 siz arayın sağlık bakanlığını şimdi en geç pazartesi çözülmüş olur
Deletedmom4440 Defomm hayır ya bu eski birsey 2018 yeni evliyken yapılmış hemde bizden çok uzak bi hastanede
Mevakemaleyna Deletedmom4440 kiz e nabizdan yapacaksın yada hastaneyi arayip az sert konusup duzelttireceksin
Nurcan03 Deletedmom4440 yeşil reçeteli ilaçsa sıkıntılı. Adınıza illegal bir şey yapılmış dahi olabilir. Bir sürü bağımlı bir sürü de el altından bunu temin eden tipler var.