Deletedmom4440 Merhaba kızlar az önce e nabız indirdim 2018 de adima psikiyatri raporu cikarilmis 1 yıllık hayatımda hiç görmediğim hastanede hemde nereye başvurmam lazım nereye şikayetçi olmam lazım bilenler yaZabilirmi
Deletedmom4440 Vanilya raporlarımda rapor çıkıyor 3 adet raporlu ilaç kullanılmış psikiyatri ruh hastalığı falan yazıyor
AslihanElif Deletedmom4440 184 tü sanırım sağlık bakanlığına aynı şekilde sağlık ocağı işlem yapmıştı banada gitmediğim halde
Deletedmom4440 AslihanElif yok benimki bildiğin ruh sağlığı hastanesi hemde çatalcada ben zeytinburnundayım
Mom987 Deletedmom4440 Ay tövbe 🙄 184 ara sen. Bir ara anneme de başkası adına randevu günleri saatleri mesaj geliyordu hiç tanımadığimiz biriydi hemde.
Mlk123 Deletedmom4440 genelde eczaneler bunu yapıyor. Resmen dolandırıcılık yapılıyor. Herhangi bir eczaneden ilaç dökümünüzü isteyin . Bahsettiğiniz ilaçların hangi eczaneden alındığı ordan anlaşılır. Sonra da şikayetçi olun.
Guligul Deletedmom4440 aaa cok enteresan gercekten 🤔 tam olarak ne yaziyor hastane dr teshis tarih imza ilac recete fln var mi? Esinin bir ilgisi olabilir mi?
AslihanElif Deletedmom4440 hamileyken takip edilmek gerekiyormuş benimle ilgilenmedikleri için maaşından kesmişler o yüzden giriş yapılmış 🥶 siz arayın sağlık bakanlığını şimdi en geç pazartesi çözülmüş olur
antropologanne Deletedmom4440 Sağlık bakanliğini arayip sikayet talep formu doldurun, hangi hastaneden cikarildiysa hasta haklari birimi ile konusun. Ve birde tanidik eczane varsa olac gecmisinize baktirin. Sizin adiniza raporla ilac verilmis olabilir.