YelizAli Mercoban-0701 evet kanguru mutlaka yanına al. Korona oldugu için bazı bebek arabalarını kapıda vermiyolar. Çok zor oluyo sıra beklerken benek kucakta
Teemo07 Mercoban-0701 yaa cok iyi. Halledersin sen bence tek başına. Bende alanyadan batman a geçeceğim.
Mercoban-0701 3MelekAnnesi3 en çok korktuğum insanlara gürültü olması zaten alışığız ağlamaya ama insanlara rahat vermemek 😒