Mercoban-0701 şöyle köşede bekliyim.
10 gun sonra bizimde var uçak yolculugumuz.2 aylık olacagız. Ben ve oglan nasıl olacak bilemiyorum.
Uslu bir bebek de değil. Gün içinde sürekli aglayam, gazkolik, reflüsü de var ve gündüzleri meme emmeyen bir bebek.. Tansiyonum şimdiden çıkıp çıkıp düşüyor aklıma geldikçe