Minikmucizemmmmmm Trkanmete ben 3 bardak su 3 yemek kaşığı papatya yı kaynattım ama cok agır oldu içemedim acaba ölçüsü nasıl olmalı
Trkanmete Minikmucizemmmmmm kaynatınca acı oluyor. Demlenmesi yeterli. Ben göz kararı yapıyorum. 3 bardak suya bir tatlı kaşığı kadar
Trkanmete Minikmucizemmmmmm ben düzenli olarak içirmiyorum. Hergün de içirilmemeli bağırsak çalıştırıcı etkisi var. Arada kahvaltılarında yarım çay bardağı kadar yada biz çay içerken oda isterse ıhlamur ya da papatya çayı veriyorum