Duygusss size yazmıştım. Başka doktora gittik buji ile baktı o da. Sonra size buji yazsam yapabilir misiniz dedi yapamayız dedik. Parmak sokuyoruz hergün ilk bi hafta soktuk yapıyordu kaka sonra bıraktım 10 gün, yapmadı. Şimdi yine başladık 4. Gün umarım düzelir çok korkuyorum şimdi 3 ay 20 günlük. Düzelir değil mi 😢😢😢