Mirapinarli Aselinannesi0655 benim bebeğim 3 aylık 2 kullanıyorum primanın 7.500 kilosu gayet iyi bir sıkıntı yok şükür 3 çok büyük gelir
Minnossareannesi Aselinannesi0655 benim bebeğimin bacakları kalın olduğu için iz yapıyor o sebeple Prima premium 4 kullanıyorduk o zaman şuan 7 aylık hala 4 numara kullanıyoruz sleepy şuan 5 almam lazım bu da sıkmaya başladı
Snql Vuslat23 gazlı içecekler acılı yiyeck ve içiçeklerde bebekte pişik yapabilio anne sütü alan bebklerde
Snql Aselinannesi0655 gazlı içecekler acılı yiyeck ve içiçeklerde bebekte pişik yapabilio anne sütü alan bebklerde