Aselinannesi0655 Kızlar bebegğm 2ay 24 günlük ve 6 kilo 20 gündür pişigi geçiremiyorum asla geçmiyor denemediğim şeu kalmadı en son bezi degiştirecegim . Şuan sleepy 3 numara kullanıyorum . Prima almak istiyorum kaç beden almalıyım
BurcuKucuk Aselinannesi0655 geçmiş olsun canım. Üstlerinde zaten yazar kilo aralığı ve beden ama kilosuna göre 3 beden uygun olacaktır💐
Morusevenanne Aselinannesi0655 primanın 3üyle sleepynin 3 ü aynı. Prima günlük rahatlık bde sleepy natural var bende. Hatta prima bi tık daha kücük bile olabilir bizimki de 6 kilo bu arada. Ama 4 büyük gelir mi bilemem. Pişik bizim de geçmiyor alerji olabilir mi neresinde pişik?
Aselinannesi0655 Morusevenanne vajina bölgesinde makata dogru böyle sivilce gibğ yanık ıslak mendil bile kullanöadım her alt açmada sıcak suyla yulayıp kurulayıp kremliyorum bi de prima deneyim
Kyssyk Sleepy i beğenmedim bende çok kızarttı lastik çok yukarda ama bez sıkıyo 4+ olarak almıştım ben kaç numara alayım bilgisi olan var mi prima alcam gibi
asz Aselinannesi0655 sleepy 3 numara oluyorsa prima 3 numara inan daha rahat olur.çünkü sleppylerin kalıbı dar.benimde sleepy i değiştirme sebebim buydu ve çok lastik izi yapıyordu.ama paketin üstündeki kg aralığına bak alırken sorun yaşamıyorsun(sleepy gibi değil yani)molfixte de yok o sıkıntı.bende molfix kullanıyorum.
Sleepwalker Aselinannesi0655 Önlem diye bebek bezi çıkmış ben onu kullanıyorum lastik izi yapmıyor pişik yapmıyor çok güzel ve hesaplı bi bak araştır canim
Rabiakaratas Aselinannesi0655 Ben 4 aydır kullanıyorum hiç sorun olmadi ama siz bilirsiniz tabi cilt tipiyle alakası olabilir
Vuslat23 Aselinannesi0655 o bedene 3 numara, benımde pişiği hep var bez değişip duruyom , idrarı asitli oluncada oluyo yanı bezden değil, bide zeytın yagı bıraz. Cezveye koyup ısıtıp yaktım orjınal zeytınyagı olcak. Soguyunca pişik oldukça sür bıde bunu dene
Snql Vuslat23 gazlı içecekler acılı yiyeck ve içiçeklerde bebekte pişik yapabilio anne sütü alan bebklerde
Ezom29 Daha önce ben böyle bir post açmıştım canım yaklaşık bir ay pişik sorunu yaşadı gezmediğimiz doktor kullanmadığımız krem ve ilaç kalmadı en son bir komşumdan duyduğum yöntemi denedim ve inanılmaz şekilde ilk kullanımda geçirdi eskiden ellerimiz için kullandığımız arko kremler vardı tüp içerisinde olan ondan sürdünüz mü Allah ın izniyle hiçbir şeyi kalmaz