Pinars Benim kızımın da düzeni böyle ama bi yandan da zor ya, sabah yataktan zor sıyrılıyorum gözlerimi açamıyorum. Gece de bi yere gideceğimiz zaman anneme ablama falan çok sıkıntı oluyor hiç kimseyle görüşmemek lazım 😢 ama uzmanlar da sağlıklı uykunun bu saatlerde olduğunu söylüyor rahatlığı da var tabi o uyuyunca mutfak işi ütü işi ev işi eşle vakit geçirme vs hepsi yapılıyor 3 aya kadar gece 12-1 de uyurdu hiç bişey yapamazdım. Hepsi zor anam 😂