minikbaykus canım en başlarda ben de öyleydim, kucak iateyen bibebekti aşırı değil ama bütün işlerim kalıyodu. cocuk oturmaya başlayınca yemeğimi, mutfak toparlama işlerimi mama sandalyesine bebeği oturtup hallettim etrafı izlerken sesi cıkmıyodu. Evimi bile süpürüyodum. Emeklemeye başkayınca daha zorlaştı bu sefer mama sandalyesinde oturmak istemedi o dönem bocaladım yine. Oturduğu dönemde iş yapmam hızlandı daha pratikleştim. Belkide uyku düzeni oturduğu için dinlenik kalkıyodum o yüzden boyle hızlı hızlı yapmaya başladım. Şimdi ise bebeğim 1 yaşında, gerçekten daha zor. İşk işim yatak toplamak mutfak toplamak zaten ondan sonra süpürmesi kolay oluyor. Ayrıca bebeğim çıt sesine uyanan bi bebek.