minikbaykus
Bende 3 çocukluyum 🖐🏻
Evim hep düzenli ve temizdir. Burda yazmak kolay tabi, Allah bilir evin nasıldır diyenleri duyar gibiyim 😂
Ama yalan söylemiyorum. Sabah 6 bucuktan gece 12, 1′ e kadar koşturuyorum. Çocuklar 10 da uyur. Sabah büyük kızım 8 bucukta derse girer, ortanca ve en küçüğü 9 a kadar uyur. O sırada bende mutfağı toplarım. Tuvaletleri, banyolari, balkonları yıkarım. Ortalığı toplarım.
Onlar uyanır doyurur, temizler..işe başlarım.
Akşam yemeğini de çocuklar öğlen uykusuna yatınca yaparım. 😌
Yani “tek çocuk anneyi yorar, cok cocuk kendini” 😂😂