Rahsann GiybetReis çok geçmiş olsun yarın çocuk doktorumuz yapacak zaten o bize söyler verip vermememiz gerektiğini
Ozlem_likce Rahsann yok alerji olmadı. Sabah karma aşısı oldu ağladı bitti eve geldik. Öğlen rota için gittik eve gelince bacaklarını çekerek 1 saat aralıksız ağladı ishal oldu daha ağlamadı. Başka daha aşı olmadı henüz.