Rahsann Merhaba güzel anneler yarın rota virüs aşısı ilk dozu olacağız yan etkileri var mı yaşadığınız nelere dikkat etmek gerekiyor
Magnolina Rahsann bende merak ediyorum yaptıranlar markasını da söyleyebilir mi alerji yapıyor diye okudum
Rahsann Kuzeyufuk eşim bankacı olduğu için banka karşılayacak emin değilim ama 300 lü bir rakam diye duymuştum. Rotarix ve rotateq var doktorumuz rotarix i önerdi
Amineasel Bende haftaya yaptıracağım.. yaptıranlarda besin ya da süt alerjisi oluştu mu ? Arasında bağlantı var mı bilmiyorum ama bir arkadaşım yaptıranlarda süt alerjisi olma ihtimali yüksekmiş dedi tedirgin oldum
Rahsann Mom081 bizim doktor ilk 100 gün içerisinde yapılması gerektiğini söyledi. Yarın 2 ay 22 günlük olacak oğlum
Rahsann Ozlem_likce oyy kıyamam çok geçmiş olsun. Hangisini oldu daha sonrasında alerji durumu vs yaşadı mı
Ozlem_likce Rahsann yok alerji olmadı. Sabah karma aşısı oldu ağladı bitti eve geldik. Öğlen rota için gittik eve gelince bacaklarını çekerek 1 saat aralıksız ağladı ishal oldu daha ağlamadı. Başka daha aşı olmadı henüz.
DenizEfeMom Rahsann rotarix 2 doz ilk dozu geçen ay yapıldı zaten ağızdan veriliyor su gibi yan etki yapmadı bize bı hemşire verirken korktu biraz ağladı o kadar korkmayın bebeğe göre değişir tabi ama
GiybetReis Rahsann bizim ki çok huzursuzlanmıştı o gün. Doktorumuz çok huzursuz olursa bi çay kaşığının çeyreği kadar carpol verebilirsin demişti. Vermemek için direndim baya ama sonunda vermek durumunda kalmıştım bi süre sonra sakinleşti. Sizde danışın isterseniz.
Rahsann GiybetReis çok geçmiş olsun yarın çocuk doktorumuz yapacak zaten o bize söyler verip vermememiz gerektiğini
htceee98 Rahsann 367 tlye yaptirdim hicbir yan etki vs olmadi korkmayın ağızdan şırınga ile yediriyorlar