Happymumasli Ozlem111 benim kızımda 65 günlük. Doğumdan sonra sol gözünde çapaklanma oldu dr damla verdi bir de göz pınarına serçe parmağımla hafif bastırarak masaj önerdi 3-4 günde geçti.
Ozlemay Ozlem111 21 günlükte ben yaptığımda zararı olacak bir masaj değili kŞının ortasından burun deliğine kadar elinideğdireceksin ala ala doktor niye öyle demiş ki. Neyse Geçmiş olsun
Rabiasya21 Ozlem111 Hayır kullanmıyorum az önce de çayla sildim gözünü. 45. Günümüzde gideceğiz çocuk doktorumuza o gerek görürse kullanırız ama biraz azaldı gibi.
Ummaksaker Ozlem111 teşekkür ederiz eğer göz doktoruna götüreceğim bebek doktorum geçmezse ➊ yaşında ince bir iğne ile hafif bir eğrrasyon geçire demişt göz yaşı kanalı kapalı olduğu için inşallah gerek kalmaz
qwrt1245 Ozlem111 benim bebeğimde de vardı damlasını sıkıyorduk çapak olduğunda demlenmiş çayı pamukla iç kısımdan dışa doğru siliyordum. Gözyaşı kanalı tıkanıklığı olabilir burnuna yukarıdan asagı doğru yavaş yavaş masaj yapın