Ozlem111 benim de çok küçüktü masaj dediğim olay da göz ile burun arasındaki kısma parmağınızla küçük küçük bastırıp bırakacaksınız öyle çok bastırma olmayacak. Günde 40 tane felan yapsanız yeterli eşimin doktor arkadaşı da tavsiye etmişti onun da bebeğinde aynı durum olmuştu maaajla geçirmişlerdi korkulacak birşey yok çok hafif hafif değdireceksiniz. Bebek rahatsız okursa bırakın ama rahatlıyor çapak çok zor gözü yapışıyordu bazen ama masajla iki günde geçti ve şimdi 3 aylık çok şükür şimdiye kadar hiç olmadı