Ssmzsh pazartesi günü istanbul/bodrum arası yolculuk yaptık dur kalk molalarla beraber 9 saat sonra ordaydık eğer klima açmasaydık su gibi olurdu kızım, sabah 4:30 da yola çıktığımız için ince tulum giydirmiştim, gündüz hava sıcaklayınca artık kısa kol şort giydirmiştim
uyuduğunda üstünü müslin örtüyle örttüm çok şükür bişey olmadı