Selamm izin günü geliyor kendi aracımızla önce Van-Çanakkale sonra Çanakkale-Van yapacağız. Gidip geleceğiz işte😀 Bebek yokken dinlenmeden gidiyorduk fakat şimdi bebekle yolu 2yenböleceğiz 1 gece kayseride dinleniriz. Sormak istediğim uzun yolculukta bebekle nasıl yaptınız kızım 5 aylık olacak dönüş zamanı. En çok klimadan korkuyorum çalıştırılmalı mı? Eşimle beraber düşünüp durduk sizden tavsiye almaya karar verdim.