SeverusSnape 16 aylıktı başladı misal elini Ya da bir terliği kumandayı telefon, oyuncak vileda sopası oklavayı at, bebeklerine yerde yemek varmış gibi eli ile alıp yedirmece, kitapları oyuncak tabaklarını direksiyon yapma bir de bebeklerini çok tatlı oynatıyor konuşturuyor besliyor uyutuyor bayılıyorum gibi aklıma gelenler. Ama tabi kendi kendine yapmadı misal biz yalancı yemeği bir kere yaptık onu ordan gördü kendinin kattığı su varmış gibi içiriyor bir de luk luk diyor Şebek içirirken😊bez değiştirmekten nefret eder oyuna çevirmek için ben ayağını tel gibi kullanıp oynatıyordum teli de öyle gördü o daha sonra farklı objeleri kullanarak kendince yaptı sonra sonra diğer objeleri oyunlarına katarak kendince uydurdu.