ilknurgoksu maşallah canım. Benim kızım da elinde bardak olmasa bile çay içiyormuş gibi yapıyor veya herkese ikram ediyor. Ateşi çıkmış gibi yapıyor, dişini fırçalıyormuş gibi yapıyor. Bu şekilde oynuyor şu an. Dediğin gibi sıcak olduğunu bildiği şeyleri üflüyor, dondurmaya da hofff yapıyor soğuk diye.
Mom987 eşyaları başka amaçla kullanmaya veya oynamaya ne zaman başladı acaba? Kızım bugün tuzlukların altındaki tıpaları çıkartıp, üst üste dizerek kardan adama benzettiğini söyledi. Bu tarz mı sizde de?
Gin ben de hayatımda hiç oynamadığım kadar oyun oynamaya başladım canım. Sıkılıyorum bazen 😂 Peki yaşıtlarıyla oyun kurmaya ne zaman başladı?