-Alp- Karaninannesi33 süt dahil çoklu gıda alerjimiz var biraz uyku yaptı sadece o da normaldir canlı aşı sonuçta
Karaninannesi33 Alinduru peki yaptırdıktan ne kadar süre sonra başladı belirtiler? Biz bugün öğlen yaptırdık henüz bişey olmadı ama korkuyorum yine de
Alinduru Karaninannesi33 yani huzursuzluk hemen ertesi gün başladı kanlı kaka da birkaç gün sonra başladı
-Alp- Karaninannesi33 ben de onunla gün boyu uyudum dinlendim ikinci dozu dört gözle bekliyorum ahah 😂
Kumili Karaninannesi33 2 dozunu da yaptırdık hiç bir sorun yaşamadık huzsuzluk dahi olmadı zaten aşı değil ağızdan ilaçlı su veriliyor
anestod Benim bebeğiminde süt alerjisi vardı ve bende rotavirus aşısı yaptırdım. Herhangi bir yan etki görmedim. Bir yaşında süt alerjisi geriledi. 13 aylıkken tamamen geçti. Aşıdan sonra huzursuzluk ishal kusma veya başka bir olumsuz bişey görmedim
deniz_melih Bugün 2. Gün aşı olalı aşırı derece kusması çoğaldı yan etkimi yaptı acaba aşıdan 3 4 saat sonra yediğini avuç dolusu çıkartıo
Karaninannesi33 deniz_melih doktora mutlaka sorun o kadar kusmaması gerek ama aşıdan olduğuna emin misiniz üşütmüştür belki