Karaninannesi33 Mavi0688 2 doktora sordum ikisi de yaptır dedi ama korka korka yaptırcam bi de ataktayız değmeyin keyfimize 😂
Murbella Benm kzmda da süt alerjisi var. 20 günlüktu diyete başladım. Süt ürünleri tüketmiyorum. Ilk doz ishal yaptı. 2. Doz aşırı huzursuzluk. Çok kötü oldu yani. Çocuğum gitti başka çocuk geldi yani. Doktorunuza sorun. Ben o zamanlar bilmiyordum
Karaninannesi33 Murbella aaa cidden mi çok geçmiş olsun kaç gün sürdü ishali ve huzursuzluğu? Düzelmedi mi hemen. Doktor illa yaptır diyor
Karaninannesi33 TubAlyAras aynıyıız döküntü ve mukus var kan olur diye korkuyorum ben de tetiklemek istemiyorum ama benim doktorum da hiç bişey olmaz rota hastalığı alerjiden önemli mutlaka yaptır dedi hayırlısı bakalım umarım yan etki olmaz birazdan gidiyoruz:(
TubAlyAras Karaninannesi33 korkmayın hiç rota alerji yapmıyor olanı ortaya çıkartır inş sizde olmaz kan falan düşünmeden gidin aşıya☺️ Bn iki dr a gittim biri alerjik çocuklarda ikinci dozu yapmıyorz dedi diğeri yapılır dedi kime inanıcam şaştım ve yaptırmadım🙈
Murbella Karaninannesi33 ishali bir gün sürdü sürmedi, ama huzursuzluk geçmedi resmen 3 hafta dicem de tetikleyen başka şeyler de olmuştur
UmmuOnurEge Karaninannesi33 yok canım bisey olmadı haziranda 2. Dozunu olcak hiç bişey olmuyor merak etme
Magnolina Berraa_21 hangi aşıyı yaptırdiniz acaba iki doz mu üç doz olan mı markası ni biliyor musunuz
Karaninannesi33 Murbella atak da aynı döneme denk geliyor ya belki de ondandır bi konuşup anlatsalar çözcez de işte 😂
Omertugra20 Karaninannesi33 3 dozluk rotateq yaptirdim hatta doktoruma sormustum hicbir yan etki yapmıyor dedi yapmadida
Tugbalparslan Karaninannesi33 süt alerjisi bizde de var ama doktorum yaptırmamı önerdi kakada kan olmadığı için 2 dozda da bi yan etki yaşamadık
Alinduru Karaninannesi33 ilk dozdan sonra alerjisi tavan yaptı bütün belirtiler çoğaldı ve kanlı kaka başladı. Alerji uzmanına gittik ben kesinlikle önermiyorum dedi ikinci dozu yaptırmadık.
Karaninannesi33 Alinduru peki yaptırdıktan ne kadar süre sonra başladı belirtiler? Biz bugün öğlen yaptırdık henüz bişey olmadı ama korkuyorum yine de