Esraaaaa ay yorumum gitmemiş 🤦♀️
Bazı şeyler şans işi ben artik bunu kabullendim yamunadan da melekten de çokça sikayet var baleni eğilen mi dersin kirilan mi paslanan mi..Herkes işini düzgün yapsa ah. O yuzden ben de baktım madem ayni hazir indirimdeyken alim sonra cok para verip pisman olmim dedim 2 3 gun taktim aslında yani de iyi benimki 😉
Ama tek dileğim bütün kadınlar fit olsun incecik ve gül kadar güzel olsun 🤗