Arivizviz Elifadakrt bir ara benimki de öyle oldu düzeldi şimdi çok şükür diş çıkarma evresi ara ara iştahsızlık yapıyor böyle İnşallah sizinki de düzelecektir 🌸
Elifadakrt Arivizviz evet bende o yüzden diye düşünüyorum alt 2 dişimiz patladı uzama evresinde :) ustten de orta disi degil ama yandan bi diş patlamış uzayınca nasil bir görüntü olacak merak ediyorum 😂😂
ugur25bocegi Arivizviz 2 dilim muzla 1 dilim elmayi cam rendeden geçin. 1 yumurta sarısı yarim çay bardağından biraz az su koyun 1 tatli kasigi zeytinyağ çay kaşığının ucuyla karbonat bunlari iyice çırpın. Tam bugday unu ekleyin yoğun kivam alana kadar. Yapışmaz tavadan arkalı önlü en kısık ateşte pişirin pamuk gibi oluyo oğlum 7 ayliktan beri yiyo severek su yerine 1 yas üstü sütde konur
ugur25bocegi Arivizviz banada yaz buraya canım bence bayilicak benim oğlan herşeyi yemez dişi geç çıktı 2 dişi var damaklariyla yiyo 🥰
Vanilya Arivizviz Pankek,kreş,patates tostu,omlet yapıyorum. Bazen bir poğaça peynirli,yufkadan tavada kabaklı patatesli gözleme yapıyorum. Seviyor. Kahvaltısına ayrı özeniyorum.
MelissaYurtsever Arivizviz 6 aylıkken bile pankek yiyordu oğlum coğu bebekte yiyor yiyemez diye düşünüyorsunuz ama gayette güzel yiyebiliyorlar yiyemezlersede deneyerek öğreniyorlar. Oğluma pipetli bardak almıştım eşim cok erken dedi verdim göstermeden direk verdim ve gayet kendisi içti yani sabır işi bu tarz şeyler ama siz kendinize göre hareket ederseniz zor iş tabi
Arivizviz MelissaYurtsever pipetli bardakla benim ki de hemen içti şaşırdım deneyeceğim bakalım eriği bile yemeğe başladı dişleriyle ısırıp :) teşekkürler