Arivizviz Kızlar merhaba, her sabah kahvaltıda ne yapacağım diye düşünmek çok sinir bozucu ya çeşit yok resmen. Bulamaç sevmiyor bebeğim 11 aylık yumurta peynir yapıyorum yiyor kabaklı mücevher yapıyorum yiyor salatalık yumurta sarısı peynir zeytin bunları karıştırıyorum çok sevmeye sevmeye yiyor. Pankek yapanlar var ama sert olur yiyemez diye yapmıyorum. Siz neler yapıyorsunuz?
antropologanne Arivizviz Öĝlen aksam ne yapcaĝım derdi bana yetiyo. Kahvaltısına hiç degisiklik yapmıyorum açıkcası. Klasik peynir zeytin yumurta vs.
ugur25bocegi Arivizviz canım elmali muzlu pankek kiymali yumurta yeşil soğanlı yumurta peynirli yumurta omlet krep tahin pekmez ceviz mutlaka veriyorum zeytin peynir salata bazen ekmekle normal kahvaltı benimkide 1 yaşında pankek asla sert olmuyo pamuk gibi oluyo benim yaptığım tarif
Vanilya Arivizviz Pankek,kreş,patates tostu,omlet yapıyorum. Bazen bir poğaça peynirli,yufkadan tavada kabaklı patatesli gözleme yapıyorum. Seviyor. Kahvaltısına ayrı özeniyorum.
Elifadakrt Tarhanalı yumurta yapıyorum. Pırasalı yumurta, ıspanaklı yumurta.. Peyniri evde mi yapıyorsunuz
Arivizviz Elifadakrt evde yapıyordum artık organik peynir alıyorum 11 aylık olduktan sonra ben bir de patatesli yumurta yapıyorum onu unuttum. Sizin bebiş kaç aylık?
antropologanne Arivizviz Cidden öyle oluyor 🙄 Bazen ona yemek yapıp kendimize yapmayı unuttuğum oluyor😂
Arivizviz ugur25bocegi ceviz bende her gün mutlaka veriyordum cildinde alerjik kırmızılık gibi birşeyler çıktı bi keseyim dedim ceviz mi yaptı. Senin pankek tarifin nasıl canım deneyim onu da
Arivizviz antropologanne bende öyleyim cidden bi bakıyorum çok acıkmışım of ne yemeği yapalım şimdi diyorum. Günün sorusu ne yiycez şimdi 🙈😬
antropologanne Arivizviz Öĝlen icin yogurtlu corba aksam icin kiymali pazi yapacagim. Aralarda da meyve veriyorum. Fikir olsun sizede😊
Arivizviz antropologanne bizim menüde bugün öğlen kıymalı ıspanak, ara öğün avakado muz, yoğurt, akşam keçiboynuzu pekmezli muhallebi var planı kahvaltıda yapıyorum canım. Ama bize ne yemek yapacağım o yok kafada😀
ugur25bocegi Arivizviz 2 dilim muzla 1 dilim elmayi cam rendeden geçin. 1 yumurta sarısı yarim çay bardağından biraz az su koyun 1 tatli kasigi zeytinyağ çay kaşığının ucuyla karbonat bunlari iyice çırpın. Tam bugday unu ekleyin yoğun kivam alana kadar. Yapışmaz tavadan arkalı önlü en kısık ateşte pişirin pamuk gibi oluyo oğlum 7 ayliktan beri yiyo severek su yerine 1 yas üstü sütde konur
antropologanne Arivizviz Muhallebiyi nasi yapiyorsunuz acaba ? Ben sanirim kendimize dolma ve corba yapacagim.
Arivizviz antropologanne penolope gurme diye bir site var hazır karışımlı organik çorba, muhallebiler var çok güzel tertemiz tavsiye ederim tarhanayı bir kaç çeşit çorba da almıştım oradan ilk ek gıdaya geçtiğimizde sonra muhallebilerine ve bisküvisine devam ediyorum muhallebilere ya hurma ya gün kurusu koyuyorum bayılıyor
antropologanne Arivizviz Hic haberim yoktu hemen bakayım, tesekkür ettim. Simdiden afiyet olsun size de💜