Ccerena benımde ilk emzırdıgım dönem eziyet gibiydi gercekten çok acıyordu acıdan ağlayasım gelıyordu. O mu ıyılestırdı yoksa bebegım kavramayı mı öğrendiği için geçti bilmem ama sürekli mustela nın göğüs ucu kremını sürüyordum. 1 haftada da tamamen gecti Suan bebegım 6.5 aylık birdaha da olmadı şükür. Hatta cok az kullandım faydası olacaksa seve seve gönderebilirim 💕