Benimde denemedim krem kalmamıştı bebeğim sadece bir kez ucunu tutmuştu sonraki 50 gün tam bir işkence göğsüm nerdeyse ikiye ayrılmıştı. Ben de kremler işe yaramadı (lansinoh, garmastan pomat, hametan, mums natural, daha ismi aklıma gelmeyen bir kaç krem daha var) en son 5 gün göğsümü vermedim bu vakumlu süt biriktirme pompaları( lansinoh aldım ben mochi de var) var onlarla sütümü sağdım çünkü elektrikli olanlarda çok canımı yakıyordu, 5 gün kantaron sürdüm göğsüm yarılmıştı orası ayrık bir şekilde iyileşti doku oluştu. Ben o şekilde kurtuldum krem falan fayda etmiyor. Diğer göğsüm de kendiliğinden emerken iyileşti. Allah yardımcınız olsun. Şimdi gümüş kapak kullanıyorum yumuşak kalsın diye gece gündüz takıyorum çok şükür tekrar yara oluşmadı.