ayseyilmaz6161 benım kızımın sarılıgı basta 18 idi. Foto almamıza ragmen dusmedı hatta yukseldı. 23 oldu. Hastanenın makınası yetersız geldı baska hastanrye sevk edıldık. Cok yorucu ve kabus gıbıydı. Sızı anlıyorum. Lohusasın heryerın dikiş. Evı suslemıssın bebeksız puset boş gelıyorsun eve daha neler… Cok zor cok ıyı anlıyorum fakat Allaha şükür hepsı gerıde kaldı. Aynı sızınde oyle olucak Yogun bakımda kaldı 4 gun kaldı. Oradakiler mama verdılermı blmyrm telastan sormamısım ama ben 2 saatte bır sutumu sagıp hemsırelere verıyordum ıcırıyorlardı. Eve taburcu olup geldı 1 saate bır yada ne zaman ıstersr hep emzırdım