ayseyilmaz6161 merhaba, bebeğiniz çok küçük çenesi güçlü değil, emerken yorulup göğsünüzü boşaltamadan bırakıyordur. Sütünüz bebeğinize yetecek kadar çok olabilir ama Sarılık oldugu için halsizlikten aç aç uyuya kalıyordur. Çenesi güçlenip daha çok emene kadar her emzirme sonrası mama verirseniz sarılık değeri daha çabuk düşer. İlk 1,5 ay meme+mama gittik. Benim bu süreçte sütüm arttı, oğlumun çenesi güçlendi ve 1. Ayın sonunda doktorum mamayı bırakabileceğimi söyledi ancak benim içim rahat etmediği için 2 hafta daha mama verdim, baktım hazırladığım mamayı yemiyor hep döküyorum bıraktım. Biberonla emme duygusunu tatmin eder, gerekenden fazla mama yiyip kusabilir , meme reddi yapabilir. Ama kaşıkla yemek bebek için zor, doyduysa zaten o eziyete katlanmaz. Meme reddi de yapmaz.