Esdoel bende devlette yaptım 17 saat sancı 10 cm açılmayla bayramdı hepsi asistandı başını görüyoruz güzel ıkın gelicek dediler ıkınmaktan hemorit oldum suyumu patlattılar vs artk 2-3 sn bir sancı geliyodu sezaryene alın diye yalvardım resmen en sn aldılar şerefsiz asistan keşke direk sezaryene alsaydınız dedim kızda dönmüş bana senin yüzünden sabaha kadar burda bekledim keske alsaydık dıye aptal işin ne acaba senin ismini öğrenseydim şikayet ederdim. Bana zaten sormadılar genel mi istiyosun spinal mi diye direk iğneyi yaptılar