Zilifmom ben genel anestezi oldum , Ameliyat ortamına girdiğinizde biraz gerilirsiniz çok normal. Hemşire yanımdayken , ona bakıyorum tabi ne yapıyorlar falan diye. Şimdi uyku zamanı dedi 3 saniye bile sürmedi , uyandığımda olup bitmişti. Meğer damardan veriyorlarmış. Hep görürürüz ya türk filmlerinde 10 a kadar say falan replikleri , ağza birşey koyarlar. Ben bunları bekliyordum. İçinizi ferah tutun. Hiç birşey anlamıyor insan